сряда, 5 септември 2018 г.

Прекалено претенциозна









Тоя пост ми седи пендинг от няколко седмици месеца вече поради простата причина, че си нямам идея какво да напиша за него. Муза ли ми липса, мотивация ли е, не знам, ама усещам как ще бъда разчленена от няколко човека, ако протакам още.

Някакви хора ми обявиха, че приличам на състезател по фигурно пързаляне и честно казано съм много ЗА това да е темата на аутфита. Винаги е идея да крадеш стилистични решения от любими спортове, било то фигурно пързаляне, тенис или футбол. (ама нека си признаем, фигурното пързаляне имат най-много пайети, та аз залагам на тях)

Всичко в тоалета е от втора употреба, освен обувките, очилата и клина, които са от H&M.

Снимките са направени от любиииИмата ми Лана, която има и най-прекрасният ютуб канал

П.С.
Смених си квартирите и сега съм щастливо животно с кафе машина.





0 коментара:

Публикуване на коментар