петък, 8 юли 2016 г.

Продуктово позициониране

 



\


Широки летни панталонЕ и някакво там зелено = на Ми летните тоалети.

Нали знаете тия дни, в които времето е прекрасно и вие сте решили да обикаляте града с приятели/да ловите покемони/да ловите покемони с приятели? Мда, та в тия дни е наложително да сте облечени удобно, понеже покемоните не стоят на едно място, а приятелите ви са решили, че трябва да обиколите половината столица за сладолед със солен карамел. Супер тънките летни панталони, комбинирани с потник и коузи дънкена риза (не ме съдете, тоя пост беше сниман известно време преди мега жегата, та беше малко по-приемливо да си с връхно) са основният ми избор за разходки по това време на годината. Също така, обещавам, че не съм спонсорирана от Крадецът на ябълки, обаче няма да откажа изненадваща каса сайдер на входната ми врата (това е намек.)

Искам днес да бъде отбелязано като денят, в който поствам пост, в който повечето ми дрехи не са купени от втора употреба. Общо взето преоткрих плъс сайс секцията на H&M и панталоните, заедно с потникът идват от там. Обувките са Vans, а ризата е единствената, която е находка от трифт шоп.

Снимка от мойта либофФф Лана. (Която вече си има нов url, който е the most adorable thing ever)

П.С. Хранихме гълъби.


0 коментара:

Публикуване на коментар