сряда, 24 август 2016 г.

Urban sea witch





 




М, така и така се превръщам в изцяло тюркоазено същество, дай поне да направим аутфит пост на тая тематика. 

След един злощастен Хелоуин се чудех как да предам успешно Урсула морската вещица в тоалет, без да ми се налага да разнасям гигантски пипала из улиците на София. Нещата, които реших, че са ми наложителни следните:

- черно, много черно. Понеже на Урсула цялостния тоалет е черен, заложих на този цвят за по-голямата част от тоалета си, като разбира се, реших да включа и малко цвят, тъй като това съм аз, а аз на шарено много се радвам : D

- нашивката ми с ръчно избродирана от една прекрасна млада дама Урсула. Нямаше как да не я включа.

- косата ми, уж нарочно разрошена (лъжа в момента, имаше вятър) допринася за пипалестия блясък на тоалета

- очилата, които нямат нищо общо с морето, обаче пък ако се замисли човек, малко приличат на раковинката с гласът на Ариел. Или просто очилата, които не свалям от лицето си тия дни.

- много, ама много увереност. Всеки, който е гледал малката русалка знае, че Урсула е драматична, показваща кожа, люшкаща бедра (пипала?) плъс сайз мадама, която е сподобна да троши кораби с бедра (пипала???). Та може да пропуснете частта с убийствата и краденето на русалски гласове, да намерите своят собствен глас и да откриете начин, по който да се чувствате толкова саси, колкото Урсула изглежда.

Както обикновено, снима ме моето любимо Зайче.

Блуза - втора употреба
Елек - античен, намерен из гардеробите в къши
Панталон - H&M
Сандали - ASOS
Чанта - CROPP 
Очила - от магазин НИКО

П.С. Имам си Кобар от магическо Ели и го обожавам <3

0 коментара:

Публикуване на коментар