неделя, 19 октомври 2014 г.

AUTUMN!!!!!!!!!!!









Купо: "Я ходи естествено по пътечката."




Я, колко много жълто има по земята и по дърветата!
Я, колко странно реши да бъде времето!
Я, как не съм сигурна дали да облека тениска или яке!
Я, как обича да вали точно когато съм си забравила чадъра!
Я, в Старбъкс са пуснали лате с тиква и подправки!

Всичко това може да значи само едно - есента е тук. Уху.

Въпреки, че не е сред любмите ми сезони (главно,  защото захладнява, а аз мразя да ми е студено), есента има един магичен чар, който не може да и се отрече. Представете си се, сгушили се в любимия пуловер, отворили книжка, с чаша горещ, ароматен чай димяща до вас и дъждец, потупващ по прозореца. Мир и спокойствие. И приятн топлинка в сърцето. (и изведнъж  ви звъннат да излизате)    
Та реших да бъда есенна и да се снимам сред листата. Йей, листа. Листата са есенни.

И те така, с любимата ми Купо решихме да опитаме най-накрая прословитите Pumpkin spice lattes и да ударим една разходка, докато все още времето ни позволява да стоим навън повече от 2 минути без да вадим чадъри и/или ушанки. Колкото и да не личи по снимките, паркчето беше пълно с народ, което е особено забавно ако снимаш тоалет. Повярвайте ми. И все пак беше  хипер забавно.

Ето го и крайният резултат - аутфит, събран изцяло от секъндхенди, с кафе от Старбъкс и снимки и едитване от моето си ми Купо <з (цък тук за блога и)



П.С. Кафето беше яко.

0 коментара:

Публикуване на коментар