неделя, 14 декември 2014 г.

Cold textures.






Открихме светещо нещо и го качихме на дърво. Разбира се.



Студ.
Много студ.
Не харесвам студ.
За това и награбих най - масивното нещо в гардероба ми, а именно тежкото палто, купено преди мноого време от някакъв рандъмен гълъбовски секъндхенд. Масивно, ама топли!
Мумифицирах се и с единствения шал, който нося (и случааайно си ходи с косата ми), навлякох пуловер и... гуменки??? и някак си сглобих удобен, доста casual тоалет, подходящ за мърдане  наляво-надясно през гореспоменатия студ. И смеене. Много, много смеене. Не знам какво ни беше прихванало, обаче  може и да сме изплашили кученце - две, докато се опитвахме да сме продуктивни в парка.
Както обикновено, нещата ми са от секъндхенди (освен обувките, които си понарисувах малко, че ми бяха скучни), а фотограф ми е Купото ми <3(her blob)

P. S. Направих си татуировка с къна, йес ве.

Cold.
So much cold.
I don't like cold.
That's why I got my hands on the most massive thing I have in my wardrobe, namely the heavy coat, bought a loong time ago from some random secondhand store in my hometown. Massive, but hey, it's warm!
I also mummified myself withe the only scarf  I wear (and it kinda also goes with my hair), I put on a sweater and... sneakers??? and somehow I got a comfy, quite casual outfit for when I run around town during said cold. And for when I laugh. Laugh a lot. I don't know what got over us, but we might have chased a few dogs away, while we were trying to be productive in the park. 
As always, all the stuff are  from secondhand stores (except the shoes that I kinda decorated a bit, cause I found them boring), and my photographer is my Svet <3 (her blob)

P.S. I made myself a henna tattoo yeah!

0 коментара:

Публикуване на коментар