сряда, 17 септември 2014 г.

I'm DIY-ing the shirt out of this.


Здравейте! В днешният пост ще ви покажа как  нарисувах ангелчето на тениската от welcome to night vale аутфита от миналия път. Важно е да подчертая, че това определено не е туториъл, понеже не  съм добра в обясняването, а по-скоро снимки от процеса на рисуване. (който процес, както ще видите  е сравнително хаотичен и съмнително импровизиран.) Добавила съм дудълчета към снимките, понеже дудълчетата са фън. Обичам дудълчета.

Та! Да започнем с нужните ни материали. По принцип, ако ще скицирате дизайна преди да го изрисувате  с боя е  добре да имате някакъв тебешир или нещо от тоя род под ръка, обаче понеже аз съм аз, а аз не мисли преди да действа, започнах директно да мацам.

Ето ме и мен, пуснала си wtnv, та да се поставя в зоната. Раазбираа се, успях да си счупя четката по незнаен начин още преди да започна, та имам крива четка. Игнорираме това.
Съвет от едно Ми - никога не почвайте със случайна черта по средата на рисунката си, тъй като колкото и да помага със симетрията по-нататък, все пак оставате с линия, разделяща главата на протагониста ви на две.

И започнах с гореспоменатата разполовена глава. Ангелите в Найт вейл са странни, Найт вейл е зловещо, следователно странно и зловещо ми изглеждаше добре.


 
Добавих триъгълничета и се изживявах като мьетълчи. По-нататък ще има и още триъгълнчета. Щото не съм мьетълчи, а съм хипстърчи. (лол)

Продължаваме надолу с крилата, които станха силно несиметрични, обаче като за пълна импровизация си ми харесват.



Изведнъж се появи тяло, което, както всичко останало се нуждае от мноого татуировки и триъгълници. И ореол. И... Някакви линии. И странни нокти на краката Била съм в интересно състояние като съм го рисувала това, явно binge - слушането на епизоди от подкаста е свършило работа.


Oh, look, логото на подкаста. В случай, че не си личи откъде е, нарисувах го четири пъти.

И някак си го завърших. 
Просто добавих още няколко триъгълника, една-две чертички, капещо левитиращо нещо и антенки. Защото винаги може повече.

По принцип някъде тук трябва да има и снимка с ютия, понеже след рисуването с текстилни бои рисунката после трябва да се изглади, за да се запечата боята, та да е устойчива на пране. Аз, обаче съм над тия неща. (и под "съм над тия неща" имам предвид "забравих". Хе.)
Но да, фиксираайте си боята, хора, бъдете разумни.


П.С. Студено е.
П.П.С. Скоро очаквайте още постове, знам, че тоя се позабави лееекичко доста.


0 коментара:

Публикуване на коментар