четвъртък, 28 август 2014 г.

Ангелски свак.




  
     











Та почнах аз един стаж преди известно време, който се оказа едно от най-прекрасните неща, които ми се случиха последно време.
В този стаж освен всички неща, които научих (за което има вероятност да направя отделен пост), се запознах и с много яки хора, двама от които са главни герои в днешната фото история.

Да започнем с брилянтната шапка, която едно време беше просто шапо за 2 лева от някаква там втора употреба. And then Денис долетя и предложи да ми я подекорира лекичко. И сега общо взето имам нещо, което обожавам да нося (щото е изключително бадас), а обикновено не съм човек на шапките. Омг.
Второто елфче-помощник, което предложи да ми направи мега гига яките снимки  е Дари, която правеше всевъзможни чупки и ръчкаше разни магически ръчки из фотоапарата си, та да хване подходящите кадри. И съм адски щастлива от резултата! И всичко е прекрасно! И си имам WTNV тениска!

A,  като заговорихме за тениската, Ми беше силно вдъхновена от подновеното си слушане на Welcome To Night Vale, иначе казано най-страхотният, странен, бъркащ в мозъка подкаст на света. Препоръчвам гоо сиилно на всички, които нямат проблеми с английския и обичат да слушат неща.
Тениската си я нарисувах сама, с текстилна боичка, като в скоро време ще пусна едно постче, в  което съм наснимала процеса по рисуването и. Нещото на гърба ми представлява Найт Вейл ангелче! И си го обичам!

Както обикновено, всичко ми  е от секъндхенди, освен обувките, които си купих преди две години от  едно квартално магазинче  и са на път да се разпаднат.  :D

[by the way, малко мини промо тайм, с което се надявам да не ви досадя:
С двамцата от тоя пост, както и още няколко колеги от стажа, започнахме tumblr-че, в което си рисуваме комикси по текстове на песни. Ако идеята ви допадне - цък тук 
Мерси, че изтраяхте  промото, you deserve a piece of баница! ]

П.С. Имам пълнозърнести бисквити с нектарини и живота е прекрасен!

0 коментара:

Публикуване на коментар